مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-17سياسي

مکان و زمان تجمعات حمایت از کودکان غزه در استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران برنامه تجمع حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسراییل در شهرستان های استان تهران در روز شنبه 27 آبان ماه را تشریح کرد و گفت: - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران جزییات تجمعات حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات اسراییل در این استان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران برنامه تجمع حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسراییل در شهرستان های استان تهران در روز شنبه 27 آبان ماه را تشریح کرد و گفت: این تجمع در اسلامشهر ساعت 15 در مقابل سپاه ناحیه سید الشهدا این شهرستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در شهرقدس نیز تجمع حمایت از ملت فلسطین در میدان آزادی این شهرستان ساعت 15 برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در وراین تجمع حمایت از کودکان غزه در مقابل مسجد جامع این شهرستان ساعت 15:30 و راهپیمایی از مسجدجامع ورامین به سوی میدان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی سپس از تجمع محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در آستان مقدس امامزاده عمادالدین رباط کریم خبر داد و گفت: این تجمع ساعت 11 صبح برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان و زمان تجمعات حمایت از کودکان غزه در استان تهران

مکان و زمان تجمعات حمایت از کودکان غزه در استان تهران