مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-28پزشكي

برخورداری بیش از 31 هزار بیمار سرطانی از درمان رایگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  محمد جهانگیری روز شنبه در همایش طب تسکینی در درمان بیماران سرطانی که در بیمارستان فیروزگر برگزار شد، - مدیر مرکز کنترل و درمان سرطان کشور گفت: بیش از 31 هزار بیمار مبتلا به انواع سرطان در کشور تحت پوشش رایگان درمان قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  محمد جهانگیری روز شنبه در همایش طب تسکینی در درمان بیماران سرطانی که در بیمارستان فیروزگر برگزار شد، افزود: طرح مدیریت بهینه و جامع بیماران مبتلا به سرطان مراقبت های حمایتی تسکینی قبل از تشخیص بیماری در سراسر کشور بزودی اجرایی می شود، در حال حاضر این مراقبت ها در مرحله شروع بیماری کمرنگ است و امیدواریم به مرحله ای برسیم که این مراقبت ها قبل تشخیص قطعی بیماری ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه مراقبت های حمایتی تسکینی باید قبل از تشخیص بیماری شروع شود، اظهار داشت: هدف از اجرای مدیریت بهینه و جامع بیماران مبتلا به سرطان رفع دغدغه های بیماران بوده و این طرح 26 گام دارد و در حوزه پیشگیری، غربالگری، درمان و خود مراقبتی تعریف شده و اکنون در قم بصورت آزمایشی در حال اجراست.

جهانگیری با اشاره به اینکه سازمان جهانی بهداشت از سال 1390 طب تسکینی را به عنوان دانش پذیرفته است، ادامه داد: مراقبت های حمایتی تسکینی برای بهتر زندگی کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری بیش از 31 هزار بیمار سرطانی از درمان رایگان

برخورداری بیش از 31 هزار بیمار سرطانی از درمان رایگان