مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-04بين الملل

نخست وزیر مجارستان: استراتژی اتحادیه اروپا برای اوکراین یک «شکست کامل» است


ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، ضمن آنکه خواهان رویکردی جدید برای پایان دادن به جنگ شد، گفت: انتظارات رهبران اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه اوکراین در درگیری با روسیه پیروز خواهد شد، - نخست وزیر مجارستان: استراتژی اتحادیه اروپا برای اوکراین یک شکست کامل است ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، ضمن آنکه خواهان رویکردی جدید برای پایان دادن به جنگ شد، گفت: انتظارات رهبران اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه اوکراین در درگیری با روسیه پیروز خواهد شد، بی اساس و بیش از حد جاه طلبانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آرتی، اوربان در آستانه ، پایتخت قزاقستان در دهمین اجلاس سران سازمان کشورهای ترک تبار تاکید کرد که استراتژی فعلی اتحادیه اروپا برای اوکراین یک شکست کامل بوده است.

او گفت: آنها فکر می کنند که اوکراین پیروز خواهد شد و روسیه بازنده، پس از آن رهبری در روسیه تغییر خواهد کرد و آنها با رهبری جدید روسیه مذاکره خواهند کرد! این یک طرح شکست خورده است.

این بسیار بلندپروازانه است، اما کارساز نخواهد بود.

او همچنین اظهار کرد علیرغم چشم اندازهای ناخوشایند، رهبران اتحادیه اروپا همچنان خواهان جنگ اوکراین هستند و آماده هستند تا صرفاً برای طولانی تر کردن درگیری، بودجه و تسلیحات را در اختیار نیروهای کی یف قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر مجارستان: استراتژی اتحادیه اروپا برای اوکراین یک «شکست کامل» است

نخست وزیر مجارستان: استراتژی اتحادیه اروپا برای اوکراین یک «شکست کامل» است