مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-14اقتصادي

تامین نیاز مرغ کشور با 130 میلیون قطعه جوجه ریزی


معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه 130 میلیون قطعه جوجه ریزی در 4 ماه اخیر انجام شده است، گفت: نیاز کشور به طور کامل در ماه های آتی هم تامین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد ابراهیم حسن نژاد امروز در مراسم افتتاح هشتمین همایش خوراک دام کشور که در بوستان گفت وگو برگزار شد، اعلام کرد: که طی ماه های مرداد، شهریور، مهر، و آبان امسال، میانگین 130 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده که برای تامین نیاز کشور کافی است.

وی گفت: این صحبت ها را در پاسخ به کسانی می گویم که برای نمایندگان مجلس پیامک کرده بودند، که میزان جوجه ریزی مرغداری ها کاهش یافته و باید نمایندگان مجلس فکری در این باره بکنند.

معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی افزود: متاسفانه صنعت مرغداری کشور امروز تحت تاثیر سیاست های اشتباهی است که امکان کار تخصصی در این حوزه را نمی دهد، برنامه ریزان و مدیران این بخش به جای اینکه به کار تخصصی تولید و افزایش بهره وری و غیره بپردازند مدام باید وقت خود را صرف مسائل حاشیه ای، نظیر قیمت مرغ و نهاده، تامین خوراک و غیره مشغول شود.

وی با بیان اینکه مسائل حاشیه ای روی تولید این بخش مهم سایه افکنده است، تصریح کرد: بعضی روزها به  خودم می گویم که چرا و ارد مدیریت چنین بخشی شدم که یک دریایی است که این میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیاز مرغ کشور با 130 میلیون قطعه جوجه ریزی

تامین نیاز مرغ کشور با 130 میلیون قطعه جوجه ریزی