مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-18بين الملل

حضور نظامی چراغ خاموش آمریکا در اردن برای مقابله با ایران


آمریکا از پایگاه هوایی موفق السلطی اردن طی هفته های گذشته 3 مرتبه علیه مکان هایی در سوریه حملات هوایی انجام داده است و پس از جنگ اخیر در اسراییل بی سروصدا تجهیزات زیادی به آنجا منتقل کرده است.

- آمریکا از پایگاه هوایی موفق السلطی اردن طی هفته های گذشته 3 مرتبه علیه مکان هایی در سوریه حملات هوایی انجام داده است و پس از جنگ اخیر در اسراییل بی سروصدا تجهیزات زیادی به آنجا منتقل کرده است.

ارتش آمریکا از زمان حمله غافلگیرانه حماس به اسراییل در 7 اکتبر، هزاران نیرو را در خاورمیانه مستقر کرده است، اما از افشای پایگاه های نظامی یا حتی کشورهای میزبان استقرار خودداری می کند - نه به دلایل امنیتی، بلکه برای در امان ماندن از شرمندگی کشورهای میزبان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، پایگاه خبری اینترسپت با اشاره به استقرار چراغ خاموش واحدهای نظامی جدید ایالات متحده در اردن نوشت: یکی از این پایگاه ها، پایگاه هوایی شهید موفق السلطی در اردن، ماه گذشته از چندین جت تهاجمی جدید F-15 استقبال کرد، همان هواپیماهای مورد استفاده برای بمباران تاسیسات مورد استفاده شبه نظامیان مورد حمایت ایران در سوریه که طی ماه گذشته 3 بار از سوی آمریکا در مناطقی از سوریه به مورد اجرا درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نظامی چراغ خاموش آمریکا در اردن برای مقابله با ایران

حضور نظامی چراغ خاموش آمریکا در اردن برای مقابله با ایران