مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-04بين الملل

شرکت های حامی مستقیم اشغالگری اسراییل را بشناسید


پویش های تحریم رژیم صهیونیستی فهرستی از شرکت های اسراییلی یا غیر اسراییلی حامی اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی را منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، بسیاری از سایت ها و سازمان های فعال در پویش های جهانی تحریم، فهرستی از شرکت های صهیونیستی یا شریک در اشغالگری رژیم اشغالگر اسراییل را منتشر کردند، آن هم در شرایطی که درخواست ها در کشورهای اسلامی برای تحریم اقتصادی اسراییل و اعمال فشار بر اقتصاد این رژیم و شرکت های حامی آن شدت گرفته است.

  فهرستی از محصولات و برندهایی که در بازارهای جهانی یافت می شوند و به طور مستقیم از اشغالگری اسراییل و شهرک سازی و آپارتاید این رژیم و آوارگی فلسطینیان حمایت می کنند، در وب سایت جنبش تحریم  BDS  منتشر شده که در ادامه آمده است: اچ پی شرکت اچ پی، یکی از بزرگ ترین شرکت های چند ملیتی و فعال در زمینه فناوری اطلاعات است که به استفاده اسراییل از سیستم شناسایی بیومتریک  برای محدود کردن رفت و آمد فلسطینی ها کمک می کند.

شرکت های دارای برند HP فناوری هایی را ارائه می کنند که اسراییل از آن برای حفظ آپارتاید، اشغالگری و شهرک سازی علیه مردم فلسطین استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های حامی مستقیم اشغالگری اسراییل را بشناسید

شرکت های حامی مستقیم اشغالگری اسراییل را بشناسید