مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-28سياسي

دشمنی آمریکا با ایران برای دانش آموزان و جامعه تبیین شود


مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی افزود: باید فراموش نکرد دشمنی آمریکا با ایران برای دانش آموزان و جامعه تبیین شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی افزود: باید فراموش نکرد دشمنی آمریکا با ایران برای دانش آموزان و جامعه تبیین شود.

سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی موسوی زاهد، مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی، امروز6 آبان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهیبا اشاره به اجرای 70 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی گفت: امسال هفته بسیج دانش آموزی با شعار نسل نوجهانی، نسل آرمانی از هشتم آغاز و تا سیزدهم آبان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان سال 97، افزود: بنا به سخنان مقام معظم رهبری باید فراموش نکرد دشمنی آمریکا با ایران برای دانش آموزان و جامعه تبیین شود.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی از برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در 9 شهرستان خبر داد و غبارروبی مزار شهدا با حضور دانش آموزان، دیدار با نماینده ولی فقیه، نواختن زنگ ایثار شهادت و استکبار ستیزی در مدارس، اجرای سرود در هر شهرستان را از برنامه های پیش رو برشمرد.

موسوی زاهد با اشاره به اینکه برنامه های پیش بینی شده با محوریت مدارس اجرا می شود، گفت: فضای مدارس با ذوق و سلیقه دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی آمریکا با ایران برای دانش آموزان و جامعه تبیین شود

دشمنی آمریکا با ایران برای دانش آموزان و جامعه تبیین شود