مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-21ورزشي

استیناف کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس برگزار شد


پرونده اعتراض باشگاه های سپاهان و پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی علیه این دو باشگاه و کسر امتیاز از آن ها در کمیته استیناف مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در چند ماه گذشته طی دو حکم جداگانه، دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس را به دلیل تخلف در عقد قرارداد بازیکنان خود، به ترتیب به کسر چهار و یک امتیاز و پرداخت جرایم 40 و 10 میلیارد تومانی محکوم کرد.

این احکام خیلی زود با اعتراض سپاهان و پرسپولیس همراه شد و در همین زمینه نیز امروز (سه شنبه) جلسه رسیدگی اولیه به این دو پرونده در کمیته استیناف برگزار شد.

مهدی دادرس درباره جلسه امروز کمیته استیناف توضیح داد: جلسه ابتدایی بود و ما فقط پرونده ها را بررسی کردیم و موضوع خاصی نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نماینده ای از دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در جلسه حضور داشته است یا خیر، گفت: خیر! کسی در جلسه نبود و اگر لازم باشد برای حضور در جلسه از آنها دعوت خواهیم کرد.

عضو کمیته استیناف در پاسخ به این پرسش که چه زمانی رأی این دو پرونده صادر خواهد شد؟ ، تصریح کرد: مجبوریم به زودی رأی پرونده ها را بدهیم تا حداقل تیم ها از بلاتکلیفی خارج شوند.

آیا احتمال دارد تا پایان هفته جاری رأی مربوط به اعتراض باشگاه های سپاهان و پرسپولیس صادر شود؟ ، دادرس در پاسخ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیناف کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس برگزار شد

استیناف کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس برگزار شد