مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-26سياسي

بهره گیری از ظرفیت نخبگان در حل دو معضل تامین آب و پیری جمعیت


استاندار سمنان خواستار بهره گیری از ظرفیت نخبگان در حل دو معضل تامین آب پایدار و پیری جمعیت شد و گفت: به منظور بهره گیری از ظرفیت نخبگان و مستعدین در بحث بررسی، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان خواستار بهره گیری از ظرفیت نخبگان در حل دو معضل تامین آب پایدار و پیری جمعیت شد و گفت: به منظور بهره گیری از ظرفیت نخبگان و مستعدین در بحث بررسی، پیگیری و برطرف کردن مشکلات و دغدغه های موجود در سطح استان، ضرورت دارد تا هییت اندیشه ورز نخبگانی تشکیل شود.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان 4 آبان 1402 در دیدار صمیمانه با نخبگان استان در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: مقام معظم رهبری برای حوزه نخبگانی ارزش خاص و ویژه ای را قائل بوده و همواره می فرمایند مهم ترین سرمایه کشور مجموعه نخبگانی است، لذا باید در راستای توجه به این ظرفیت ارزنده کشور بیش از پیش اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: تامین آب پایدار و پیری جمعیت دو مشکل و دغدغه جدی استان است که باید به صورت ویژه به آن توجه کرد، نخبگان در این مسیر می توانند با ارائه راهکارهای عملی و تاثیرگذار نقش مطلوبی ایفا کنند.

هاشمی، خاطرنشان کرد: نخبگان با استعداد، پشتکار و توانمندی ارزنده خود می توانند در بحث تحقق رشد اقتصادی، راه اندازی واحد های راکد و افزایش ظرفیت واحد های تولیدی و صنعتی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت نخبگان در حل دو معضل تامین آب و پیری جمعیت

بهره گیری از ظرفیت نخبگان در حل دو معضل تامین آب و پیری جمعیت