مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-15اقتصادي

ارزش اسقاط تاکسی های فرسوده پایتخت اعلام شد


مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش قیمت و انتخاب مراکز از طریق سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده توسط تاکسیرانان خبر داد.

- مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش قیمت و انتخاب مراکز از طریق سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده توسط تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین رهبر با اعلام شرایط جدید اسقاط تاکسی های فرسوده پایتخت، گفت: انتخاب مراکز اسقاط تاکسی های فرسوده از طریق سامانه نوسازی ناوگان که توسط ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده راه اندازی شده است، فراهم شد.

وی افزود: تاکسیرانان می توانند برای مشاهده مراکز اسقاط منتخب با مراجعه به سایت nnhk.

ir از ارزش اسقاط و کسورات اطلاع پیدا نمایند.

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران ضمن اعلام افزایش ارزش اسقاط، گفت: پس از فراخوان از سوی ستاد نوسازی و اسقاط خودرو در 12 مرکز اسقاط مورد تأیید با اعلام قیمت واحد برای خودروی فرسوده و کسورات در سامانه مربوطه برای انتخاب توسط تاکسیرانان درج شده اند.

وی در پایان عنوان کرد: برای جایگزینی تاکسی های فرسوده، خودروی سمند سورن پلاس دوگانه سوز در نظر گرفته شده است که تسهیلات 200 میلیون تومانی برای مالکان ون فرسوده و وام 150 میلیونی با کارمزد 8 درصد 60 ماهه با سه ماه تنفس برای تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش اسقاط تاکسی های فرسوده پایتخت اعلام شد

ارزش اسقاط تاکسی های فرسوده پایتخت اعلام شد