مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-30سياسي

خانواده چندقلوها در این سایت ثبت نام کنند


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد برحمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو تأکید کرد و گفت: تا کنون بیش از 400 خانواده تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند و سایر هموطنان هم می توانند با مراجعه به سامانه iranejavan.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حمیدرضا علیان زادگان، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام که در آیین تقدیر از فعالان حوزه جمعیت و خانواده استان قم سخن می گفت، اظهار کرد: مراکز کالا و خدمات مثبت 5 با هدف ارائه با تخفیف ملزومات مادر و کودک در سراسر کشور راه اندازی می شود.

علیان زادگان اظهار امیدواری کرد که اولین مرکز ماه آینده در شهر مقدس قم افتتاح شود.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد افزود: فروشگاه های بنیاد 15 خرداد که دهه شصت و هفتاد در استان ها فعال بوده اند قرار است با تغییر کاربری، به عنوان مراکز مادر و کودک مثبت 5 به مدار خدمت رسانی بازگردند.

وی با اشاره به سابقه تاسیس این بنیاد 15 خرداد و 40 سال فعالیت در حوزه های عمرانی و محرومیت زدایی گفت: بنیاد 15 خرداد در دوره جدید فعالیت های خود با حفظ ماموریت های قبلی، در حوزه های جمعیت و سلامت نیز کارویژه های متعددی را برنامه ریزی و اجرا کرده است.

علیان زادگان درخصوص برنامه های حوزه جمعیت گفت: در افق طرح ملی لبخند مادری در نظر داریم ضروریات مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده چندقلوها در این سایت ثبت نام کنند

خانواده چندقلوها در این سایت ثبت نام کنند