مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-04اجتماعي

بزرگراه یادگار امام (ره) مزین به تمثال شهدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: به منظور هویت بخشی به سیمای شهر و حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نصب تمثال شهدا در بزرگراه ها و معابر شهری اجرا می شود.

- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیای یاد و خاطره شهدا، تمثال شهدای دفاع مقدس در بزرگراه یادگار امام (ره) نصب شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: به منظور هویت بخشی به سیمای شهر و حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نصب تمثال شهدا در بزرگراه ها و معابر شهری اجرا می شود.

وی افزود: تمثال شهدای گران قدر به روش چاپ دیجیتال روی فلز که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است، نقش بست و در معابر نصب شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با این اقدامات قدردان و یادآور ایثارگری شهدا و تکریم و ادای احترام به خانواده های گرامی آن ها باشیم و یاد و نام شهدای دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

طاهری اظهار کرد: این اقدام به منظور بهسازی و زیباسازی سیما و منظر شهری با تصاویر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، معرفی شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شد.

معاون شهردار منطقه 2 در پایان مرمت آثار هنری مخدوش شده در معابر شهری و بزرگراه ها با بهره گیری از تکنیک آکرولیک را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه یادگار امام (ره) مزین به تمثال شهدا شد

بزرگراه یادگار امام (ره) مزین به تمثال شهدا شد