مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-10سياسي

شیب خدمات شهرداری سنندج به سمت مناطق حاشیه است


شیب فعالیت ها و خدمات شهرداری سنندج در حوزه های مختلف به سمت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر سوق یافته و این مهم رضایتمندی خوبی در بین شهروندان ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی عصر امروز در مراسم افتتاح پارک چهار هکتاری لاون در منطقه اسلام آباد(تقتقان) سنندج اظهار کرد: این بوستان 4 هکتاری زمینه ای برای ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان و خانواده ها فرام می کند.

وی با اشاره به وضعیت مردم مظلوم فلسطین، گفت: امروز در حالی مراسم بهره برداری از این پروژه را برگزار می کنیم که دلمان غمگین از جنایاتی است که در غزه و فلسطین به دست استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش روی دهد.

وی تصریح کرد: وضعیت امروز کودکان و زنان و مردان در کشور فلسطین دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و قطع کشت و کشتار در این کشور مسلمان به مطالبه جهانی در بین همه آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه نابودی استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیسم نزدیک است، عنوان کرد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن این غده سرطانی در جهان و نجات مسلمانان بی گناه فلسطین و آزادی قدس شریف باشیم.

رشیدی در ادامه از مردم کردستان و خاصتا شهر سنندج برای حماسه ای که در میزبانی از رییس جمهور خلق کردند تقدیر کرد و گفت: امروز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب خدمات شهرداری سنندج به سمت مناطق حاشیه است

شیب خدمات شهرداری سنندج به سمت مناطق حاشیه است