مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 23:102023-10-30سياسي

ارزش گذاری فریضه نماز در آموزش و پرورش آغاز و نهادینه می شود


نهادینه کردن اعتقاد به نماز و انجام این فریضه الهی از سیستم آموزش و پرورش آغاز می شود و از این موضوع نباید غفلت شود.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اصفهان گفت: نهادینه کردن اعتقاد به نماز و انجام این فریضه الهی از سیستم آموزش و پرورش آغاز می شود و از این موضوع نباید غفلت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله طباطبایی نژاد در جلسه شورای اقامه نماز استان اصفهان، افزود: اگر در سطوح مختلف آموزش و پرورش دانش آموزان را مومن و معتقد به نماز بار بیاوریم آنها را به بهترین عبادت و بهترین راه ارتباط با خدا سوق داده ایم.

وی به کمبود پیش نماز در برخی مدارس اشاره و بیان کرد: پیشنهاد می شود در مدارس ابتدایی پسرانه که نماز بر آن ها واجب نیست؛ از بین خود دانش آموزان یک نفر پیش نماز بایستد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: پیشنهاد دیگر این است که دانش آموزان را برای اقامه نماز به مساجد مجاور مدارس ببریم که در روستاها و شهرهای کوچک قابل برنامه ریزی است، همچنین از ظرفیت معلمان دارای قرائت صحیح و صوت زیبا هم می توان بهره برد.

عضو خبرگان رهبری بر ضرورت تشکیل هیئت های دانش آموزی برای اداره نمازخانه مدارس تاکید کرد و افزود: برپایی نماز و برنامه های مرتبط با آن به دانش آموزان محول شود تا حس مسوولیت پذیری نیز در آنها تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش گذاری فریضه نماز در آموزش و پرورش آغاز و نهادینه می شود

ارزش گذاری فریضه نماز در آموزش و پرورش آغاز و نهادینه می شود