مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-03اجتماعي

پیگیری معافیت سربازی برای دانش آموزان دارای کد اشتغال


وزیر آموزش و پرورش از پیگیری معافیت سربازی برای دانش آموزان دارای کد اشتغال خبر داد و گفت: در شورای انقلاب فرهنگی به دنبال این هستیم تا این دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی همچون پذیرفته شدگان دانشگاه برای مدت 4 سال از معافیت خدمت وظیفه استفاده کنند.

- رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه کلاس درس و مدرسه، چشمه جوشان تحول است و آموزش و پرورش به عنوان دستگاه سازنده ایران باید مورد توجه قرار گیرد گفت: مشکل تولید کشور توسط دانش آموزان تولید کننده حل خواهد شد.

مراد صحرایی با تاکید بر اینکه مهارت محوری را دنبال می کنیم گفت: مشکل تولید کشور توسط دانش آموزان تولیدکننده حل خواهد شود و با حمایت دولت می توانیم زمینه اشتغال آینده دانش آموزان را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموز باید در آینده به بازار کار وصل شود و این امر مستلزم مهارت آموزی است از ایده مدارس کارآفرین  تقدیر کرد و افزود: در شاخص های توسعه انسانی، شاخص سن بسیار مهم است و نشانه اهمیت مدرسه است، بنابراین مدرسه یادگیرنده، مدرسه کارآفرین است که برای مشکلات راه حل ارائه کند.

وی تاکید کرد: تبصره 18 مشکل کشور را حل نمی کنند مشکل بیکاری را مدارس مهارتی حل می کند و دوراهی پیش روی مدیران ارشد درمان بیکاری و یا تربیت نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری معافیت سربازی برای دانش آموزان دارای کد اشتغال

پیگیری معافیت سربازی برای دانش آموزان دارای کد اشتغال