مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:322023-11-13دانش

آیین نامه ارتقای اساتید نقطه اهرمی تحول دانشگاه حکمت بنیان است


چهارمین نشست تخصصی حکمرانی آموزش عالی کشور در قالب کرسی ترویجی عرضه و نقد دیدگاه علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، چهارمین نشست تخصصی حکمرانی آموزش عالی کشور در قالب کرسی ترویجی عرضه و نقد دیدگاه علمی با ارائه روح الله تولایی عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین(ع) و نقد رضا نقی زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم و غلامرضا سلیمی معاون آموزشی و پژوهشی ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

روح الله تولایی، عضو هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع)گفت: موضوع ارائه، معرفی نظام بومی ترفیع و ارتقاء اعضای هیأت علمی دانشگاه ها مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

تاکنون پژوهش های مختلفی در حوزه حکمرانی آموزش عالی اتفاق افتاده ولی اینکه حکمرانی آموزش عالی را به عنوان یک سیستم در نظر بگیرد و روابط بین این سیستم و اجزا را تنظیم کند و تحول را با رویکرد حکمرانی رقم بزند کاری است که انجام نشده و از این باب کار ما کار نویی است.

موضوع کرسی و بحثی که در این جلسه خدمتتان عرض می کنم ماحصل پژوهشی است که در قالب یک مقاله در شماره بهار نشریه علمی پژوهش های مدیریت منابع انسانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ارتقای اساتید نقطه اهرمی تحول دانشگاه حکمت بنیان است

آیین نامه ارتقای اساتید نقطه اهرمی تحول دانشگاه حکمت بنیان است