مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-15حوادث

گلوگاه شهید امامی شهرضا، پیشانی تأمین کننده امنیت در کشور است


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در حوزه قاچاق و مواد مخدر پیشانی تأمین کننده امنیت در استان و کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه امنیت یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه بشری است، اظهار داشت: امنیت و سلامت 2 رکن داشتن یک زندگی است و امنیت پایدار به واسطه مشارکت مردمی و تلاش شبانه روزی پلیس هوشمند و مقتدر محقق می شود.

وی با تأکید بر اینکه مهم ترین رکن تأمین امنیت سازمان انتظامی است، افزود: امنیت یک مقوله تبلیغاتی و لسانی نیست بلکه باید به نحوی باشد که خود مردم آن را احساس کنند.

هاشمی فر تصریح کرد: شهرستان شهرضا به دلیل واقع شدن در کریدور شمال به جنوب کشور جایگاه حساسی دارد، بنابراین مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در حوزه امنیت پایدار از جایگاه ویژه ای برخوردار است که باید نسبت به تقویت آن اقدام شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: از فرمانده انتظامی شهرضا توجه ویژه به حوزه معیشت کارکنان به ویژه مسکن و رفع مشکلات حوزه زیرساخت انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوگاه شهید امامی شهرضا، پیشانی تأمین کننده امنیت در کشور است

گلوگاه شهید امامی شهرضا، پیشانی تأمین کننده امنیت در کشور است