مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-14فرهنگي

اجرای نمایش «دختر کوچولو» در هفته کتاب و کتابخوانی


همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایش «دختر کوچولو» بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایش دختر کوچولو بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می رود.

نمایش دختر کوچولو به نویسندگی و کارگردانی طیبه آنجدانی مربی هنری کانون پرورش فکری استان تهران در راستای طرح حمایت از نمایش گران کانون زیر نظر حسن دادشکر برای اجرا در مرکز تولید تئاتر آماده می شود.

این نمایش با الهام از کتاب های خشم قلمبه و آدم کوچولوی گرسنه از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

داستان این نمایش در مورد دختربچه ای است که با نخوردن غذا (کوکو سبزی)، کوچولو می شود و اتفاق هایی برایش پیش می آید و در آخر با خوردن کوکو سبزی بزرگ می شود و از خواب می پرد.

احمد آکشته، مرضیه ابراهیمی، میثم میثاقی، نیره حاجیان، الهام افضلی، آرش فلاحیان بازی دهندگان عروسک نمایش دختر کوچولو هستند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از سرپرست گروه: احمدآکشته، آهنگ ساز: میرامیر میری، شاعر: رامین حسین نژاد، مشاور هنری: حسن دادشکر، صداپیشگان: احمد آکشته، مرضیه ابراهیمی، فرزاد شیرمحمدی، طراحی و ساخت عروسک: طیبه آنجدانی، دستیاران ساخت عروسک: میتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «دختر کوچولو» در هفته کتاب و کتابخوانی

اجرای نمایش «دختر کوچولو» در هفته کتاب و کتابخوانی