مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-01اقتصادي

اختصاص بالاترین اعتبار ملی در زمینه تأمین آب و راه به عشایر سیستان و بلوچستان


سرپرست سازمان امور عشایر کشور در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از مناطق عشایری حوزه سیستان گفت: با توجه به شرایط فوق بحرانی در منطقه ی سیستان اختصاص بسته حمایتی ویژه جهت جبران بخشی از مشکلات در مناطق عشایری ضروری است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست سازمان امور عشایر کشور در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از مناطق عشایری حوزه سیستان گفت: با توجه به شرایط فوق بحرانی در منطقه ی سیستان اختصاص بسته حمایتی ویژه جهت جبران بخشی از مشکلات در مناطق عشایری ضروری است.

احمدی میر قائد عصر چهارشنبه 10 آبان در جلسه ای که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرستان هامون و معتمدین عشایر در منطقه عشایری کوه خواجه تشکیل شد، با تاکید بر اجرای طرح خرید و تولید گوشت قرمز از دام عشایر، حمایت سازمان امور عشایر کشور را جهت تأمین 4 تانکر آبرسان و 200 تانکر ثابت هزارلیتری، کمک به خرید بیل مکانیکی، اختصاص اعتبارات مناسب در بحث تأمین آب، کمک به تامین نهاده های دامی اختصاص تسهیلات تبصره 18 اشتغالزایی و اختصاص پکیج خورشیدی را به عشایر اعلام کرد.

در این جلسه سید محمدرضا سیدحسینی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از جامعه عشایری اعلام کرد که سازمان جهادکشاورزی استان آمادگی لازم جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بالاترین اعتبار ملی در زمینه تأمین آب و راه به عشایر سیستان و بلوچستان

اختصاص بالاترین اعتبار ملی در زمینه تأمین آب و راه به عشایر سیستان و بلوچستان