مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-13اقتصادي

ماجرای شبنم نعمت زاده چیست؟


ساعاتی بعد روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: «شایعه مطرح شده در مورد متواری بودن شبنم نعمت زاده صحت ندارد و این محکوم اقتصادی هم اکنون در زندان اوین است و خبر متواری بودن وی کذب محض است.

- 56 میلیارد و 274 میلیون ریال در حق شرکت دارویی کاسپین تامین 27 میلیارد و 501 میلیون ریال در حق شرکت دارویی ریحانه اصفهان 22 میلیارد و 919 میلیون ریال در حق شرکت فارما شیمی علاوه بر آن شرکت داروسازی رسا محکوم شده است به 3700 میلیارد و 296 میلیون و 759 هزار و 198 ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت.

  این پرونده که هم فساد مالی گسترده ای در آن وجود داشت و هم با سلامت مردم مرتبط بود و از طرفی به یکی از فرزندان مسئولان سابق دولتی ارتباط داشت در همان زمان هم حساسیت های زیادی ایجاد کرد.

به همین دلیل در همان جلسه اول دادگاه قاضی مسعودی مقام خطاب به نعمت زاده گفت: بیم فرار و مخفی شدن شما بود و سندی که گذاشته بودید از طرف فردی بنام امیر بارانی متولد 1373 بود که در دادگاه حاضر نشد و 20 میلیارد تومان سند ارائه کرده و اساسا این آقا از کجا توانسته این سند را بیاورد.

تضمینات پدر شما (ضمانت نامه بانکی) رو به پایان بود و به همین دلیل قرار بازداشت موقت برای شما صادر شده و ردیابی ها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شبنم نعمت زاده چیست؟

ماجرای شبنم نعمت زاده چیست؟