مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-25سياسي

ذوالنور با برخی از نمایندگان پارلمان های جهانی دیدار کرد


رییس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) با برخی از روسا و نمایندگان پارلمان های جهانی دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس ، رییس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) با برخی از روسا و نمایندگان پارلمان های جهانی دیدار و گفت و گو کرد.

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس در یکصدوچهل و هفتمین نشست اتحادیه بین المجالس جهانی  با شعار اقدامات پارلمانی در جهت صلح، عدالت و ایجاد نهادهای قوی در کشور آنگولا حضور پیدا کرده است.

در حاشیه برگزاری این اجلاس، هیات پارلمانی ایران با برخی از مقامات پارلمانی کشورها دیدار و گفت و گو داشتند.

  ذوالنور در این اجلاس با رییس مجلس سنگال دیدار کرد؛ همچنین دیداری بین ذوالنور و روسای هیات های اعزامی نیجریه، الجزایر ، ارمنستان و مالاوی نیز دیدار و گفت و گویی انجام داد.

  روسای مجالس و هیات های اعظامی کشورهای جهان به اجلاس بین المجالس از جمله کشورهای مالزی،سوریه،الجزایر، سنگال، نیجریه، مالاوی، یمن و ارمنستان با حجت الاسلام ذوالنور نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رییس هیات اعظامی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت گو کردند گفتنی است مساله لزوم ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور با برخی از نمایندگان پارلمان های جهانی دیدار کرد

ذوالنور با برخی از نمایندگان پارلمان های جهانی دیدار کرد