مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-16اقتصادي

همواره گلایه می کنیم، اما در عمل هیچ اقدامی نمی کنیم


رییس کمیسیون فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق تبریز با تاکید بر لزوم به روز شدن صنعت فرش دستباف گفت: متاسفانه ما عادت کرده ایم همواره گلایه کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احد عظیم زاده؛ رییس کمیسیون فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق تبریز صبح امروز در ششمین جلسه کمیسیون فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر لزوم به روز شدن صنعت فرش دستباف اظهار کرد: متاسفانه ما عادت کرده ایم همواره گلایه کنیم، اما در عمل هیچ اقدامی انجام نمی دهیم.

وی با اشاره به رکود سنگین در بازار فرش دستباف گفت: کمتر کسی از تولیدکنندگان فرش، به بحث واردات مواد اولیه روی آورده است، این در حالی است که سود مواد اولیه بیشتر از تولید فرش است.

عظیم زاده تصریح کرد: واردکنندگان مواد اولیه باید جنس مرغوب آورده و محصولات خود را به قیمت خوب به فروش برسانند، نه اینکه با جنس نامرغوب، فرش تولید کرده و به قیمت گزاف بفروشند، این خیانت بزرگی به صنعت فرش کشور است و جایگاه این هنر- صنعت را از بین می برد.

عباسی؛ دبیر کمیسیون فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق تبریز به تشریح محورهای جلسات قبلی از جمله استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در حوزه تولید فرش، آسیب شناسی نمایشگاه فرش در تهران، بررسی مشکلات صنایع دستی استان، پیاده سازی گردشگری سلامت، بررسی موانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همواره گلایه می کنیم، اما در عمل هیچ اقدامی نمی کنیم

همواره گلایه می کنیم، اما در عمل هیچ اقدامی نمی کنیم