مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-18بين الملل

سوخت ناکافی در غزه فعالیت «آنروا» را متوقف می کند


آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل متحد (آنروا) عنوان کرده است که برای اجرای عملیات در غزه روزانه به 160 هزار لیتر سوخت نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل متحد، روز جمعه هشدار داد که در صورت عدم تامین سوخت مورد نیاز خود به عملیات این نهاد امدادی در غزه پایان می دهد.

آنروا خبر داد که برای انجام عملیات ضروری امداد رسانی خود در نوار غزه به فلسطینیان، روزانه 160 هزار لیتر معادل 42 هزار و 268 گالن سوخت نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست مانیتور ، در بیانیه این نهاد اعلام شده که روزانه به 160 هزار لیتر سوخت برای عملیات اولیه بشردوستانه خود نیاز دارد.

آنروا هشدار داده که در صورت عدم تامین سوخت مورد نیاز، عملیات خود را در غزه به دلیل کمبود سوخت، ظرف مدت زمانی 48 ساعت متوقف می کند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از تاریخ 7 اکتبر ورود سوخت به نوار غزه را ممنوع کرده است و آنروا چهارشنبه هفته گذشته موفق شد تنها به میزان 25 هزار لیتر معادل 6 هزار و 604 گالن سوخت را از طریق گذرگاه مرزی رفح از مصر برای انجام عملیات خود دریافت و وارد غزه کند.

آنروا به عنوان اصلی ترین آژانس سازمان ملل متحد که در نوار غزه فعالیت می کند، نقش بسیار مهمی را در حمایت از آوارگان فلسطینی ایفا کرده و در برابر حملات رژِیم صهیونیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت ناکافی در غزه فعالیت «آنروا» را متوقف می کند

سوخت ناکافی در غزه فعالیت «آنروا» را متوقف می کند