مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-20پزشكي

وزارت بهداشت تمهیدات لازم برای جلوگیری از مهاجرت اعضای هیئت علمی به کار گیرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، در جلسه اعضای مرتبط با دبیرخانه هیات های اجرایی جذب دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی جنوب شرق در سالن کنفرانس بهره برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: وزارت بهداشت به گونه ای دستورالعمل ها را ابلاغ کند تا رضایت مندی بالا رود و تمهیداتی اندیشیده شود تا از مهاجرت اعضای هیئت علمی جلوگیری و در بحث جذب دانشگاه های علوم پزشکی به بحث عدالت محوری توجه ویژه شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، در جلسه اعضای مرتبط با دبیرخانه هیات های اجرایی جذب دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی جنوب شرق در سالن کنفرانس بهره برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: اگر اتفاقات خوبی در بحث آموزش و پزشکی کشور صورت گیرد و با تخصص و تعهد همراه باشد اثرگذار خواهد بود.

  وحید محمدی شاهرخی بیان کرد: در دولت مردمی آیت الله رییسی در بحث جذب شاهد اتفاقات خوبی هستیم و تحولات خاص و بی بدیل را در آینده در دانشگاه های علوم پزشکی شاهد خواهیم بود.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ،دانشگاه ها را مکانی برای پویایی نسل جدید دانست و ادامه داد: اگر نتوانیم در دانشگاه ها این نسل را درست تربیت کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت تمهیدات لازم برای جلوگیری از مهاجرت اعضای هیئت علمی به کار گیرد

وزارت بهداشت تمهیدات لازم برای جلوگیری از مهاجرت اعضای هیئت علمی به کار گیرد