مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 06:352023-11-12بين الملل

هشدار واشنگتن به رژیم اسراییل درباره تشدید تنش ها


لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با یوآو گالانت وزیر جنگ اسراییل در مورد تشدید تنش ها در غزه به وی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از وب گاه وزارت دفاع آمریکا، پاتریک رایدر سخنگوی پنتاگون شنبه شب (به وقت محلی) در بیانیه ای اعلام کرد: وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ (رژیم) اسراییل در یک تماس تلفنی درباره جنگ در نوار غزه با یکدیگر گفت وگو و رایزنی کردند.

در این بیانیه آمده است: وزیر دفاع آمریکا با اشاره به حق (رژیم) اسراییل برای دفاع از خود، بر اهمیت حفاظت از جان غیرنظامیان و ارائه کمک های بشردوستانه به فلسطینیان غزه تاکید کرد.

این بیانیه می افزاید: در این تماس تلفنی، آستین همچنین بر لزوم مهار درگیری در غزه و پرهیز (رژیم) اسراییل از تشدید تنش ها در منطقه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023 عملیات غافلگیر کننده ای با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسراییل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار واشنگتن به رژیم اسراییل درباره تشدید تنش ها

هشدار واشنگتن به رژیم اسراییل درباره تشدید تنش ها