مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-25سياسي

حبس برای متکدی تقاطع های شهر یزد


مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری یزد از صدور حکم حبس برای خانم متکدی دارای سابقه تکدی گری در تقاطع های سطح شهر توسط مقام قضایی خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری یزد از صدور حکم حبس برای خانم متکدی دارای سابقه تکدی گری در تقاطع های سطح شهر توسط مقام قضایی خبر داد.

ابوالقاسم ابوالحسنی در رابطه با این خبر ضمن اشاره به افزایش تکدی گری در سطح شهر یزد توسط خانم ها، گفت: طی دو ماه اخیر خانمی جوان که اهل شهرهای جنوبی کشور بود، چندین مرتبه از محل طرد و یک مرتبه با دستور قاضی کیشیک، با اخذ تعهد آزاد شده بود.

وی افزود: مورد مذکور نهایتا در تاریخ 30 مهر با همکاری یگان انتظامی، توسط بازرسان این اداره در تقاطع سه راه آزادشهر، با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

ابوالحسنی با عنایت به ماده 712 قانون مجازات اسلامی مبنی بر جرم بودن تکدی گری از شهروندان خواست حتی الامکان از کمک های نقدی به متکدیان خودداری کرده تا از مهاجرت متکدیان حرفه ای به شهر میراث جهانی یزد و خراب شدن جلوه و امنیت شهر جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، سامانه137 شهرداری یزد آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی در حوزه متکدیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبس برای متکدی تقاطع های شهر یزد

حبس برای متکدی تقاطع های شهر یزد