مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-20اقتصادي

سهم الشرکه بازنشستگان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در حال پرداخت است


عضو هیئت مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز به موقع سهم الشرکه اعضای بازنشسته خبر داد و گفت: مشکلی بابت تامین مالی این سهم وجود ندارد و واریز سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته بر اساس اطلاعات وصولی از مناطق از هفته قبل شروع شده است و طی بازه زمانی کمتر .

- عضو هیئت مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز به موقع سهم الشرکه اعضای بازنشسته خبر داد و گفت: مشکلی بابت تامین مالی این سهم وجود ندارد و واریز سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته بر اساس اطلاعات وصولی از مناطق از هفته قبل شروع شده است و طی بازه زمانی کمتر از یک ماه به ترتیب وصول اطلاعات، با همه اعضای بازنشسته تسویه حساب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پندار با اشاره به نحوه پرداخت سهم الشرکه اعضای بازنشسته صندوق ذخیره با تاکید بر اینکه رویکرد جدی هیات امنا و هیات مدیره صندوق رضایتمندی حداکثری فرهنگیان است، اظهار کرد: سیاست کلی موسسه در پرداخت سهم الشرکه بر این است که این واریزی پس از ارسال مدارک و اطلاعات بازنشستگی اعضا از مناطق و استان ها به موسسه، در کمتر از یک ماه انجام شود.

وی با اشاره به شائبه هایی مبنی بر تاخیر در روند پرداختی ها گفت: هیات مدیره صندوق این موضوع را به طور جد مورد پیگیری قرار داد و نتایج بررسی ها نشان می دهد که مشکلی بابت تامین مالی سهم الشرکه اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم الشرکه بازنشستگان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در حال پرداخت است

سهم الشرکه بازنشستگان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در حال پرداخت است