مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-13بين الملل

گروه های مقاومت در سوریه با موشک به آمریکا پاسخ دادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع میدانی المیادین گزارش داده اند که بمباران راکتی پایگاه آمریکایی ها در میدان نفتی «کونیکو» در شمال شرق دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام شده است.

- گروه های مقاومت مردمی در سوریه با بمباران راکتی پایگاه آمریکایی ها در میدان نفتی کونیکو در شمال شرق دیرالزور به تجاوزات آمریکا پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع میدانی المیادین گزارش داده اند که بمباران راکتی پایگاه آمریکایی ها در میدان نفتی کونیکو در شمال شرق دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام شده است.

در این ارتباط گفته شده که نیرو های مقاومت مردمی، پایگاه نظامی آمریکایی ها را با 15 موشک بمباران کردند و این موشک ها به اهداف خود اصابت کرد و منجر به انفجار های شدید در این پایگاه ها واقع در شرق سوریه شد.

همچنین گفته شده که موشک باران پایگاه های آمریکایی در پاسخ به تجاوزات آمریکا به شهر های المیادین و البوکمال در شرق دیرالزور انجام شده است.

المیادین به نقل از بیانیه گروه های مقاومت مردمی گفته است: در پاسخ به تجاوزات آمریکا، پایگاه نظامی این کشور در میدان گازی کونیکو در شرق سوریه را هدف قرار دادیم و حملات دقیق به اهداف صورت گرفت و ستون های دود از داخل پایگاه آمریکایی در میدان کونیکو برخاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت در سوریه با موشک به آمریکا پاسخ دادند

گروه های مقاومت در سوریه با موشک به آمریکا پاسخ دادند