مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-07حوادث

جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان لردگان


فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از جمع آوری 9 معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، امیر انتظامی نیا گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان موادمخدر، ماموران انتظامی فرماندهی لردگان از فروش و توزیع موادمخدر در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: در این راستا ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و طی یک عملیات منسجم و ضربتی موفق به دستگیری یک خرده فروش و کشف مقادیری از انواع موادمخدر شدند.

وی با اشاره به پلمب یک باب مغازه توزیع موادمخدر در این طرح افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان لردگان انتظامی نیا همچنین از جمع آوری 9 معتاد متجاهر در لردگان خبر داد و عنوان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهرستان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف جمع آوری این معتادان، در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان لردگان

جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان لردگان