مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-15اقتصادي

اجاره قطعات خودرو برای اخذ معاینه فنی به قیمت بازی با جان مردم


مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با انتقاد از اقدام برخی از رانندگان برای استفاده از قطعات اجاره ای برای اخذ معاینه فنی خودروهایشان، - مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با انتقاد از اقدام برخی از رانندگان برای استفاده از قطعات اجاره ای برای اخذ معاینه فنی خودروهایشان، گفت: این کار به منزله دور زدن قانون نیست؛ بلکه بازی کردن با جان خود و سرنشینان و سایر شهروندان و همچنین خسارت مالی است.

شادی مالکی در گفت وگو با ایسنا، در مورد اقدام برخی از رانندگان برای قطعات اجاره ای جهت اخذ معاینه فنی، گفت: یکی از قطعات و تجهیزاتی که روی خودرو در کاهش آلاینده ها بسیار تاثیرگذار است کاتالیست است.

وضعیت قرارگیری کاتالیست در خودرو به جهت نوع طراحی به گونه ای است که علی رغم این که کاتالیست ها دارای شماره سریالی هستند، اما امکان پایش این شماره سریال در زمان انجام آزمون ها وجود ندارد.

پیشنهاد شهرداری برای قید شماره سریال کاتالیست در کارت خودرو برای جلوگیری از تخلف وی با بیان اینکه ما حتی با شرکت های بزرگ سازنده کاتالیست، صحبت ها و مذاکراتی داشتیم و در این جلسات هم نتوانستیم به نتیجه قطعی برسیم تا راهکاری باشد که امکان رصد کردن کاتالیست در زمان معاینه فنی وجود داشته باشد، افزود: یکی از راهکارها می تواند این باشد که شماره س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره قطعات خودرو برای اخذ معاینه فنی به قیمت بازی با جان مردم

اجاره قطعات خودرو برای اخذ معاینه فنی به قیمت بازی با جان مردم