مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-17سياسي

ضرورت حفظ حریم و آبروی داوطلبان انتخابات مجلس


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت حفظ حریم و آبروی افراد و در نظر گرفتن تقوای داوطلبان گفت: انسان بی تقوا به درد مدیریت در جامعه اسلامی نمی خورد، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت حفظ حریم و آبروی افراد و در نظر گرفتن تقوای داوطلبان گفت: انسان بی تقوا به درد مدیریت در جامعه اسلامی نمی خورد، کسانی که اهل زد و بند سیاسی و دخالت در انتصابات و عزل و نصب ها هستند نیز شناسایی شوند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 26 آبان ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه دین مبین اسلام به آحاد جامعه اسلامی و مسلمانان اهمیت داده است، اظهار کرد: مردم فلسطین از امت اسلامی هستند اما یزیدیان زمانه زندگی و آرامش را از آنان سلب کردند و ما بر اساس دستورات پیامبر اکرم(ص) و کتاب خدا وظیفه داریم خود را در غم های آنان شریک بدانیم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه حقوق معنوی، مانایی و بقای جاوید دارد، افزود: احترام نسبت به برادر و خواهر مسلمانان یکی از حقوق مورد تأکید در آموزه های دینی است.

آیت الله فلاحتی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به همه امت اسلامی و پرستاران گفت: پرستاری در جمهوری اسلامی یک نوع مجاهدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ حریم و آبروی داوطلبان انتخابات مجلس

ضرورت حفظ حریم و آبروی داوطلبان انتخابات مجلس