مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-06بين الملل

رییسی: آمریکا و تمام حامیان رژیم صهیونیستی در جنایت غزه شریک هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رییسی رییس جمهور در نشست خبری با نخست وزیر عراق گفت: روابط ایران و عراق روز به روز در حال ارتقا است، - آیت الله رییسی در نشست خبری با نخست وزیر عراق، گفت: جنایات اخیر در غزه را به حساب آمریکا و کشور های حامی رژیم صهیونیستی می گذاریم، معتقدیم تمامی حامیان رژیم صهیونیستی در این جنایت شریک هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رییسی رییس جمهور در نشست خبری با نخست وزیر عراق گفت: روابط ایران و عراق روز به روز در حال ارتقا است، در حوزه مسائل امنیتی از مهم ترین نکاتی که در این مدت با مدیریت آقای نخست وزیر انجام شده، اجرای قرارداد امنیتی بین دو کشور به ویژه در منطقه اقلیم کردستان عراق است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که قرارداد امنیتی بین ایران و عراق به صورت کامل اجرا شود و با همت ایشان که مورد تقدیر ما نیز هست در جهت خلع سلاح کامل معاندان و ضدانقلاب گام های خوبی برداشته شده است.

از خلع سلاح منافقین و ضد انقلاب توسط کشور عراق تشکر می کنم.

رییس جمهور تاکید کرد: توسعه روابط تجاری بین دو کشور به ویژه شهرک های صنعتی نزدیک مرز در جهت تولید از گام هایی است که برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آمریکا و تمام حامیان رژیم صهیونیستی در جنایت غزه شریک هستند

رییسی: آمریکا و تمام حامیان رژیم صهیونیستی در جنایت غزه شریک هستند