مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-20سياسي

غزه مینیاتوری از عاشورا است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، گفت: غزه مینیاتوری از عاشورا است و آن حوادثی که در عاشورا شنیده ایم در غزه مشاهده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار محمد زهرایی، امروز در مراسم سومین رزمایش جهادگران فاطمی استان البرز، با بیان اینکه غزه مینیاتوری از عاشورا است، گفت: آن حوادثی که در عاشورا شنیده ایم در غزه مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در غزه ایمان در عمل ثابت شده است، افزود: ایمان به تنهایی در قلب بماند پوسیده است، ایمان باید ثابت شود.

این مقام مسوُول با بیان اینکه یکی از مبانی اسلام دفاع از مظلوم است، ادامه داد: اگر کسی صدای مظلومی را بشنود به داد آن نرسد مسلمان نیست.

وی با بیان اینکه بسیاری از سران دنیا پرست کشور های عربی و اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی سکوت اختیار کرده اند، ادامه داد: مردم غزه حماسه ساز هستند و ایمان خود را در عمل ثابت کرده اند.

زهرایی با اشاره به اینکه امروز در غزه آن نوجوانی که از زیر آوار بر می خیزد و رجز می خواند ایمان خود را در عمل ثابت کرده است و حماسه ساز شده است، بیان کرد: انجام فرایض دینی، چون نماز، روزه و .

بدون تردید واجب و توام با ثواب است، اما این ایمان دینی زمانی که در یک فرایند اجتماعی و در عمل معنا می یابد معنویت و اقدام عملی در راه خدا برداشته می شود و اهمیت صد چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه مینیاتوری از عاشورا است

غزه مینیاتوری از عاشورا است