مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:042023-11-13سياسي

روایت ایرانی از مسأله فلسطین و راه حل های آنی


رییس جمهور کشورمان (در سخنرانی اجلاس ریاض) در بخش پیشنهادها و «چه باید کرد» 10 راه حل را به عنوان راه حل های فوری و کوتاه مدت بیان کرد که 5 مورد از آنها در بیانیه پایانی اجلاس نیز گنجانده شد.

- رییس جمهور کشورمان (در سخنرانی اجلاس ریاض) در بخش پیشنهادها و چه باید کرد 10 راه حل را به عنوان راه حل های فوری و کوتاه مدت بیان کرد که 5 مورد از آنها در بیانیه پایانی اجلاس نیز گنجانده شد.

در عین حال، پیگیری سایر پیشنهادها به خصوص شناسایی ارتش اسراییل به عنوان سازمان تروریستی باید دستور کار و موضوع مطالبه گری های رسانه ای و پیگیری های سیاسی و دیپلماتیک باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در یادداشتی که با این عنوان در روزنامه ایران منتشر شده نوشت: 1- اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی دیرهنگام برگزار شد.

رییس جمهور کشورمان در همان روزهای اول بحران، پیشنهاد برگزاری اجلاس فوق العاده را بیان کرده بود که سرانجام پس از 5 هفته از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی به صورت مشترک با اتحادیه عرب برگزار شد.

2- رییس جمهور از لحظه عزیمت، رویکرد اصلی خود را در این سفر، تمرکز بر ریشه بحران یعنی حمایت های امریکا از رژیم اشغالگر قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ایرانی از مسأله فلسطین و راه حل های آنی

روایت ایرانی از مسأله فلسطین و راه حل های آنی