مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 02:152023-10-25سياسي

تحقیر تاریخی جبهه شیطان


محاکمه شما و شیطان، مانده و «طوفان الاقصی» در برابر خشم مقدسی که دودمانتان را به باد خواهد داد و تنها راه مرگ اختیاری را پیش پای تان می گذارد، - فارس پلاس؛ محمدهادی صحرایی در یادداشتی نوشت: قرآن کلام خداست و در آن کلیات شیوه زندگی انسانی آموزش داده شده و تفسیر آن را به صاحبان علم و عصمت که اهل بیت باشند واگذار کرده است.

سلام خدا و خوبان و ارادت ما به ایشان که هرچه از معارف و علم و عزت داریم از سفره آنان لقمه گرفته ایم.

در قرآن، موضوعات اعتقادی و اخلاق و احکام، با نقل تاریخ و داستان های درس و عبرت آموز گذشتگان، وضع قوانین و حقایق خلقت و نیز دستور و توصیه آمده است.

این مجموعه منسجم، درهم تنیده و نظام مند، گویای خالقی حکیم است که بدون تناقض و نقص و زیاده گویی، حیات طیبه را مهندسی و مطرح کرده است.

  یکی از آن داستان های پر از حکمت و درس و تا ابد رهگشای قرآن، داستان بنی اسراییل است که با بیان قواعد و مفاصل تاریخی آن بیان شده و ما می توانیم منظور آنها را به کمک معارف اهل بیت، از علماء راستین دریافت کرده و به طرح کامل آنها پی ببریم.

تفکر بنی اسراییل که به صهیونی معروف است، تفکر متکبر، خود برتربین، زیاده خواه، حسود، بی رحم، حقه باز، لجباز، ناشکر، کینه توز، رباخوار، تحریفگر، دروغگو و سمج است که از زمان قابیل قابل رهگیری است و در قوم یهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر تاریخی جبهه شیطان

تحقیر تاریخی جبهه شیطان