مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-04دانش

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد


ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد از 7 آبان ماه آغاز شد و تا به امروز 13 آبان ماه ادامه داشت و تاکنون بیش از 240 هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در تمام دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا 17 آبان ماه خبر داد.

دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبرگفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد از 7 آبان ماه آغاز شد و تا به امروز 13 آبان ماه ادامه داشت و تاکنون بیش از 240 هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کردند.

 معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه  17 آبان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایند.

وی تاکید کرد: ثبت نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل می شود که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده 7رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد