مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-14اقتصادي

ادامه بازگشایی راه دسترسی روستای تنگشاه و خروج از بن بست


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از ادامه عملیات اجرایی جاده دسترسی نرگسان از سمت تنگشاه به طول پنج کیلومتر با اعتباری  معادل 31 میلیارد تومان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از ادامه عملیات اجرایی جاده دسترسی نرگسان از سمت تنگشاه به طول پنج کیلومتر با اعتباری  معادل 31 میلیارد تومان خبر داد.

مجتبی محمودی امروز 23 آبان ماه در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اجرا در جنوب کرمان با اشاره به آخرین وضعیت جاده دسترسی روستای تنگشاه از توابع بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد اظهار کرد: بعد از حضور رییس جمهور در روستای محروم تنگشاه، فرایند مناقصه قطعه اول پروژه مذکور از سمت نرگسان به طول 10 کیلومتر برگزار و عملیات اجرایی آن آغاز شد و هم اکنون نیز با عملیات احداث این مسیر با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال انجام است.

وی از اهتمام ویژه نسبت به تکمیل جاده دسترسی به روستای تنگشاه با 1500 خانوار خبر داد که در بن بست قرار دارد و افزود: در بازدیدی که از این طرح صورت گرفت، تکمیل این محور به عنوان مطالبه مردم در دستور کار قرار گرفت که علی رغم کوهستانی بودن، در کمترین زمان ممکن مطالعات آن انجام شد و در حال حاضر محور نرگسان از سمت تنگشاه به طول پنج کیلومتر فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بازگشایی راه دسترسی روستای تنگشاه و خروج از بن بست

ادامه بازگشایی راه دسترسی روستای تنگشاه و خروج از بن بست