مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-24اقتصادي

پیشنهادی برای برگزاری کلاس های مهندسی نساجی در صنعت


ما طرح خوبی را در انجمن آغاز کردیم که بر اساس آن مشمولین صنعت نساجی بدون آزمون و پرداخت شهریه در دانشگاه وارد می شوند و کل دروس دانشجویان این رشته را می گذرانند و بدون اخذ مدرک رسمی از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.

- نایب رییس انجمن صنایع نساجی گفت: ما طرح خوبی را در انجمن آغاز کردیم که بر اساس آن مشمولین صنعت نساجی بدون آزمون و پرداخت شهریه در دانشگاه وارد می شوند و کل دروس دانشجویان این رشته را می گذرانند و بدون اخذ مدرک رسمی از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیمردان شیبانی در آیین افتتاحیه سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ، صنعت نساجی را دارای بالاترین میزان اشتغال و صنعتی دانست که رشد پلکانی برای کشورها ایجاد می کند و افزود: همچنین 98 درصد این صنعت مربوط به بخش خصوصی است و گردانندگان اصلی این صنعت نیز دانشجویان هستند.

وی صنعتگران نساجی را خالص زیبایی دانست و اظهار کرد: از این رو کافی نیست که دانشجویان تنها در دانشگاه ها دروس تئوری را بگذرانند و از تجهیزات بخش صنعت نساجی آگاه نباشند.

شیبانی پیشنهاد کرد: کلاس های درس دانشجویان رشته مهندسی نساجی در کارخانجات نساجی برپا شود تا به جای کار با تجهیزات قدیمی آزمایشگاه ها با تجهیزات پیشرفته این صنعت آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادی برای برگزاری کلاس های مهندسی نساجی در صنعت

پیشنهادی برای برگزاری کلاس های مهندسی نساجی در صنعت