مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-26سياسي

سخنرانی مخبر در نشست کشورهای عضو شانگهای


معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران، در نشست شورای نخست وزیران شانگهای، ایران را سرزمین فرصت های لجستیکی و ترانزیتی توصیف کرد و هرگونه سرمایه گذاری در ظرفیت های اقتصادی ایران را کنشی هوشمندانه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، متن کامل سخنرانی محمد مخبر در بیست و دومین نشست نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای به شرح زیر است: جناب آقای رییس،نخست وزیران و وزرای محترم؛دبیر کل محترم سازمان همکاری شانگهای؛رؤسای محترم هیأت های بلندپایه در ابتدا مایلم راجع به مهم ترین مسأله جهانی و انسانی با شما صحبت کنم؛این اجلاس در شرایطی برگزار می شود که مردم بی دفاع و به معنای واقعی، مظلوم غزه، بدون آب و غذا، زیر شدیدترین حملات وحشیانه رژیمی غاصب به سر می برند.

رژیم صهیونیستی با اقدامات غیر انسانی اخیر خود بر علیه مردم بیگناه غزه، ماهیت پلید و اهداف شوم خود را بصورت آشکار و علنی به نمایش جهانی گذاشته است.

این رژیم، انتقام شکست خود در میدان نبرد را از غیرنظامیان غزه می گیرد و در اقدامی بی شرمانه راه ورود آب، غذا، سوخت، برق و دارو به غزه را بسته است.

اقدامی که بیان گر جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

باید یکی از مهم ترین دستورکارهای مجامع بین المللی، پایان دادن فوری به کشتار مردم مظلوم، ارسال کمک های بشردوستانه و رفع محاصره غزه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی مخبر در نشست کشورهای عضو شانگهای

سخنرانی مخبر در نشست کشورهای عضو شانگهای