مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-04سياسي

مشکلات مدارس 2020 محله کم برخوردار شناسایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی آقامحمدی نیز در مراسم رونمایی از اقدامات صورت گرفته در طرح شهید عجمیان که در دبستان شهید آیت الله صدر تهران برگزار شد، - مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: تمام مدارس دارای مشکلات در 2020 محله کم برخوردار که 19 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت شهری ایران را شامل می شود را فهرست می کنیم که اعتبارات تامین شود تا سال آینده مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی آقامحمدی نیز در مراسم رونمایی از اقدامات صورت گرفته در طرح شهید عجمیان که در دبستان شهید آیت الله صدر تهران برگزار شد، اظهار کرد: اسرافی که همه جا بحث می شود در قالب موارد مصرفی است، اما آنچه کمتر به آن توجه می شود، اسراف زمان است که قرآن کریم این مهم را در سوره عصر، بسیار مورد تاکید قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: انسان های باکمال، کسانی هستند که ثانیه ها را می شمارند چرا که یک ثانیه هم زمان خیلی ارزشمندی است و این مهمترین مساله ای است که اگر همه ما به آن توجه کنیم، همه چیز به صورت بنیادی تغییر می کند.

آقامحمدی افزود: اگر دانش آموزان را به صورت بنیادین بتوانیم توجیه کنیم که از وقت خود بهترین استفاده را کنند، همه چیز را می توانیم اصلاح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مدارس 2020 محله کم برخوردار شناسایی می شود

مشکلات مدارس 2020 محله کم برخوردار شناسایی می شود