مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-17سياسي

رژیم صهیونیستی به جنگ شناختی و ادراکی دست زده است


وقتی دشمن در میدان، هیچ موفقیتی را به دست نمی آورد به جنگ شناختی و ادراکی دست می زند و این گونه می خواهد جبهه مقاومت را به خیال خودش با شکست رو به رو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک، حجت الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک در خطبه های نماز جمعه، اظهار کرد: بیش از 3 هفته است که از شروع حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه می گذرد در حالی که دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خودش دست پیدا نکرده است و در این جنگ، چند شکست بزرگ اطلاعاتی از حماس خورده است.

وی ادامه داد: اول اینکه نتوانسته است مقر نگه داری اسرای خودش را پیدا کند، دوم اینکه اتاق فرماندهان حماس از جمله یحیی سنوار و محمد زید را پیدا نکرده است و سوم اینکه نتوانسته مقر موشک های حماس را بیابد چرا که شاهد هستیم همچنان حملات موشکی از طرف غزه به شهرک های اشغالی انجام می شود.

رمضانی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی قادر نیست محل استقرار شبکه الاقصی را پیدا کند، آن جایی که تلویزیون دولتی فلسطین مستقر است و گاهی پخش زنده منتشر می شود و ابوعبیده سخنگوی حماس نیز هر چند روز یک بار با حضور در صفحه تلویزیون با بیان واقعیت های جنگ، رژیم صهیونسیتی را به سخره می گیرد و بیان می کند که شما به هیچ یک از اهداف خودتان تا الان، دست پیدا نکرده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی به جنگ شناختی و ادراکی دست زده است

رژیم صهیونیستی به جنگ شناختی و ادراکی دست زده است