مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-15اقتصادي

اهدای کمک هزینه 200 میلیون دلاری برای کشف شواهدی از حیات بیگانه


یک کمک هزینه 200 میلیون دلاری که قرار است به «مؤسسه جستجوی هوش فرازمینی» اهدا شود، به SETI موسسه کمک خواهد کرد تا شواهدی را در مورد وجود حیات بیگانه پیدا کند.

- یک کمک هزینه 200 میلیون دلاری که قرار است به مؤسسه جستجوی هوش فرازمینی اهدا شود، به SETI موسسه کمک خواهد کرد تا شواهدی را در مورد وجود حیات بیگانه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، مؤسسه جستجوی هوش فرازمینی (SETI) به مدت چندین دهه، ستاره ها را برای یافتن نشانه هایی از یک تمدن پیشرفته بررسی کرده است که از نظر فناوری ممکن است در میان آنها کمین کرده باشد.

اگرچه رویای یافتن چنین نشانه ای تاکنون تحقق نیافته است اما باید در نظر گرفت که ما فقط به ذره کوچکی از کیهان نگاه کرده ایم و این کار را برای مدتی گذرا انجام داده ایم.

یک هدیه بشردوستانه جدید به مبلغ 200 میلیون دلار برای مؤسسه SETI، تضمین می کند که تلاش های این مؤسسه برای مدت طولانی در آینده ادامه خواهند داشت.

همچنین این کمک هزینه، بهترین فرصت را برای ستاره شناسان فراهم می کند تا به یکی از جذاب ترین پرسش های علمی و فلسفی بشر پاسخ دهند.

پرسش این است که آیا ما تنها هستیم.

این مبلغ هنگفت از دارایی های فرانکلین آنتونیو (Franklin Antonnio) کارآفرین فقید فناوری و یکی از بنیان گذاران شرکت فناوری اطلاعات و مخابرات کوالکام (Qualcomm) اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کمک هزینه 200 میلیون دلاری برای کشف شواهدی از حیات بیگانه

اهدای کمک هزینه 200 میلیون دلاری برای کشف شواهدی از حیات بیگانه