مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-18سياسي

رسانه ها بسیج جهانی علیه صهیونیسم بین الملل را ایجاد کرده اند


رژیم صهیونسیتی علاوه بر شکست نظامی و اطلاعاتی و امنیتی، همه داشته های خود را از دست داده که نتیجه شکست رسانه ای است، - ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رژیم صهیونسیتی علاوه بر شکست نظامی و اطلاعاتی و امنیتی، همه داشته های خود را از دست داده که نتیجه شکست رسانه ای است، زیرا به واسطه کارکرد رسانه یک بسیج جهانی علیه صهیونیسم بین الملل ایجاد شده است.

سردار حمید دامغانی امروز، 27 آبان ماه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت که در مجتمع زیباکنار برگزار شد، با اشاره به تقارن هوشمندانه این مراسم با ولادت حضرت زینب کبری(س)، اظهار کرد: این بانوی عاشورایی نقش تبیینی خود را به خوبی ایفا کرد و پیام حسینی را به تاریخ رساند.

وی با بیان اینکه امروز ضرورت برگزاری جشنواره های رسانه ای بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، تصریح کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار ترکیبی به سر می بریم و این جنگ ترکیبی فضای بین المللی را فرا گرفته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت با صهیونیسم بین الملل و آمریکای جنایتکار در این جنگ ترکیبی، عنوان کرد: بستر جنگ ترکیبی، جنگ شناختی و ادراکی است و محور جنگ شناختی و ادراکی، رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها بسیج جهانی علیه صهیونیسم بین الملل را ایجاد کرده اند

رسانه ها بسیج جهانی علیه صهیونیسم بین الملل را ایجاد کرده اند