مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-02سياسي

کانون های مساجد متناسب با نیاز محله خود برنامه اجرا کنند


مدیرکل امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کانون های مساجد متناسب با زیست بوم فرهنگی و نیاز محله پیرامونی خود برنامه اجرا کنند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کانون های مساجد متناسب با زیست بوم فرهنگی و نیاز محله پیرامونی خود برنامه اجرا کنند.

محمدتقی محمدیان، شامگاه (چهارشنبه، 10 آبان ماه) در نشست فصلی مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد، امام جمعه و فرماندار شهرستان نجف آباد در سالن فرزانگان این شهر اظهارکرد: نیازسنجی و مطالعه پیرامون بام و بوم فعالیت کانون های فرهنگی و هنری لازم بوده تا بر این اساس برنامه ریزی کاری صورت بگیرد.

وی افزود: ابلاغ برنامه ها از مرکز به شهرها و روستاها مانع از نیازسنجی و تصمیم میدانی مدیران و تیم اجرایی کانون های مساجد می شود و فعالیت های ابلاغی نیز باید متناسب با نیاز و ظرفیت ها بومی سازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه کار جهادی خسته ناپذیر است، تصریح کرد: تداوم فعالیت ها نباید گرفتار بودجه و حمایت ها قرار گیرد که البته ستاد کانون های مساجد کشور عزم و اراده خود را برای حمایت و پشتیبانی از این مراکز به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد متناسب با نیاز محله خود برنامه اجرا کنند

کانون های مساجد متناسب با نیاز محله خود برنامه اجرا کنند