مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-16سياسي

ضرورت توسعه ظرفیت گردشگری شهرستان اردستان


فرماندار اردستان با بیان اینکه 6 تاسیسات گردشگری در شهرستان اردستان تا پایان سال جاری افتتاح می شود گفت: گردشگری در شهرستان اردستان نیازمند نگاه و توجه ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان ، سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در کارگروه گردشگری و ستاد خدمات سفر شهرستان، اظهار داشت: حوزه گردشگری در شهرستان اردستان از جمله بخش های مهم بوده که نیازمند نگاه و توجه ویژه است همچنین این شهرستان به لحاظ تعداد تاسیسات گردشگری رتبه هفتم را در استان اصفهان دارد و باید تاسیسات گردشگری اردستان افزایش پیدا کند.

وی افزود: کویر بخش مهاباد یک مکان بی نظیر و بکر با رمل های پی در پی، در حوزه گردشگری بوده همچنین تل شیطان زواره نیز از محورهای گردشگری در شهرستان اردستان است و هتل سایبان کویر اردستان بعد از چندین سال، به زودی موافقت اصولی را گرفته و وارد فعالیت خواهد شد.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: مستند اردستان سرای من در راستای معرفی استعدادها و ظرفیت های گردشگری شهرستان اردستان تهیه شده که تاکنون نیز چندین قسمت آن پخش شده و بازخورد خوبی در میان مردم و جوانان جهت آشنایی بیشتر با اماکن شهرستان داشته است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: برای اولین بار نوروزگاه اردستان در نوروز سال 1401 برگزار شد که روزانه گردشگرانی زیادی از شهرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه ظرفیت گردشگری شهرستان اردستان

ضرورت توسعه ظرفیت گردشگری شهرستان اردستان