مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-21سياسي

وجود 50 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر کشور


مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در امور مجلس از وجود بیش از 50 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در امور مجلس از وجود بیش از 50 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر کشور خبر داد.

سیدحسن سیدابراهیم امروز (سه شنبه، 30 آبان ماه) در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در سمنان اظهار کرد: کتاب و مطالعه در فرهنگ ایرانی - اسلامی جایگاه ممتازی دارد.

وی به تعدد کتابخانه ها در سراسر کشور اشاره و بیان کرد: در حال حاضر در کشور بیش از سه هزار کتابخانه در مناطق شهری و روستایی کشور فعالند.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در امور مجلس به تنوع خدمات در اداره های کل کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: در کتابخانه های عمومی کشور حدود 60 نوع خدمت متنوع از جمله مرکز خلاقیت، کلاس های مهارتی، کتاب های دیجیتال و .

به متقاضیان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 76 باب کتابخانه در استان سمنان فعالیت دارند اظهار کرد: 52 باب کتابخانه سیاردر استان در حال خدمت رسانی به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی اند.

او خواستار توجه بیشتر به حوزه کتاب و کتابخوانی در کشور شد و گفت: توسعه اقدامات در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی قطعا در مقابله با آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 50 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر کشور

وجود 50 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر کشور