مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-08سياسي

برای مدیرکل بهزیستی گیلان قرار نظارت قضایی صادر شد


رییس کل دادگستری استان گیلان از صدور قرار نظارت قضایی مدیرکل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان از صدور قرار نظارت قضایی مدیرکل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، از صدور قرار نظارت قضایی مدیرکل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل های مربوطه مرجع صدور مجوز و نظارت بر کمپ ها بر عهده بهزیستی استان است، گفت: از لحظه وقوع حادثه، بررسی دقیق توسط همکاران دادسرای مرکز استان انجام شد و مشخص شد بهزیستی وظایف نظارتی و اداری خود را در این خصوص انجام نداده که منجر به وقوع این فاجعه شده است.

رییس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: در همین راستا مدیرکل بهزیستی و کارکنان مرتبط تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند و تحقیق توسط همکاران قضایی آغاز و با توجه به اتهامات منتسبه ضمن تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری، برای نامبرده قرار نظارت قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مدیرکل بهزیستی گیلان قرار نظارت قضایی صادر شد

برای مدیرکل بهزیستی گیلان قرار نظارت قضایی صادر شد