مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-25اقتصادي

دهقان: برای شکایت از کره جنوبی منتظر نظر قطعی بانک مرکزی هستیم


اقدامات حقوقی و تخصصی شکایت ایران از کره جنوبی برای پرداخت دیرکرد شش میلیارد یورو بلوکه شده در بانک های این کشور انجام شده و منتظر نظر قطعی بانک مرکزی هستیم.

- معاون حقوقی رییس جمهور گفت: اقدامات حقوقی و تخصصی شکایت ایران از کره جنوبی برای پرداخت دیرکرد شش میلیارد یورو بلوکه شده در بانک های این کشور انجام شده و منتظر نظر قطعی بانک مرکزی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقان در حاشیه نشست هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایسنا درباره تعیین تکلیف شکایت ایران از کره جنوبی برای پرداخت دیرکرد شش میلیارد یورو بلوکه شده در بانک های این کشور که به تازگی به بانک های قطری انتقال یافت، اظهار کرد: اقدامات تخصصی و حقوقی انجام شده و منتظر نظر قطعی بانک مرکزی در این باره هستیم.

وی در تشریح برنامه های دولت برای آزادسازی ارزهای کشورمان در بانک های سایر کشورها هم گفت: در مواردی که دچار مشکل هستیم از مجلس شورای اسلامی تقاضای اصل 139 قانون اساسی را کرده ایم تا اقدامات حقوقی و شکایت به مراجع بین المللی را آغاز کنیم.

بانک مرکزی مسوول اعلام نام کشورهایی است که شامل شکایت های دولت ایران می شوند.

معاون حقوقی رییس جمهور از بررسی لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها پس از رسیدگی مجلس به برنامه هفتم توسعه هم خبر داد و افزود: لایحه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان: برای شکایت از کره جنوبی منتظر نظر قطعی بانک مرکزی هستیم

دهقان: برای شکایت از کره جنوبی منتظر نظر قطعی بانک مرکزی هستیم