مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-04اقتصادي

کشت 800 هکتار چغندر قند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی


مدیرعامل شرکت کشت، صنعت و دامپروری مغان از کشت 800 هکتار چغندر قند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت، صنعت و دامپروری مغان از کشت 800 هکتار چغندر قند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خبر داد.

صمد بهزاد در جلسه شورای مدیران، با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی 800 هکتار محصول استراتژیک چغندر قند در منطقه به زیر کشت رفته است، اظهار کرد: برای اولین بار در سال زراعی جاری کشت چغندر قند پاییزه توسط کشاورزان پیشرو منطقه از طریق عقد قرارداد با شرکت در این میزان و حجم انجام شده که اتفاق مبارکی است و در عملکرد کارخانه قند مغان تاثیر مثبت خواهد داشت.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان مکانیزه تراکتورهای امورهای زراعت و باغات شرکت خاطرنشان کرد: با هدف افزایش ضریب مکانیزاسیون، حذف و کاهش کارسپاری عملیات زراعی، در کنار تعمیر ماشین آلات مستعمل تعداد 22 دستگاه تراکتور مدل 399 جفت دیفرانسیل جهت استفاده در امور زراعت و 5 دستگاه تراکتور کمرشکن باغی مدل 950 برای مجتمع باغات خریداری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تأکید بر حمایت از سرمایه گذاران گفت: وظیفه ما این است که از سرمایه گذار استقبال کرده و وی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت 800 هکتار چغندر قند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی

کشت 800 هکتار چغندر قند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی