مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-20اقتصادي

دو شرط شهرداری تهران در مذاکره با چینی ها چه بود؟


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: در تمامی مذاکرات با طرف چینی دو شرط مهم قرار دادیم؛ نخست، انتقال تکنولوژی به تولیدکنندگان ایرانی و دوم جذب سرمایه گذاری خارجی در داخل کشور که این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت بوده و موجب شراکت طرف های خارجی در ایران خواهد شد.

- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: در تمامی مذاکرات با طرف چینی دو شرط مهم قرار دادیم؛ نخست، انتقال تکنولوژی به تولیدکنندگان ایرانی و دوم جذب سرمایه گذاری خارجی در داخل کشور که این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت بوده و موجب شراکت طرف های خارجی در ایران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف ا.

فروزنده در خصوص همکاری شهرداری تهران و وزارت صمت در توسعه حمل ونقل پاک اظهار کرد: با وزیر صمت جلسات مفصلی جهت برقی سازی خودروهای تهران برگزار کرده و هم اکنون در حال فراهم ساختن زیرساخت های لازم در این زمینه هستیم و در تعامل با وزارت نیرو پیگیر تأمین برق خودروها هستیم.

تعامل شهرداری تهران و وزارت نیرو برای تأمین برق خودروهای برقی بر اساس گزارش سایت شهر، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: در این خصوص صرفا به دنبال انتقال تکنولوژی نبوده بلکه سرمایه گذاری چینی ها در موارد مختلف از جمله در اتوبوس و سایر خودروها مد نظر است تا چینی ها در این موارد نیز ضمن انتقال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شرط شهرداری تهران در مذاکره با چینی ها چه بود؟

دو شرط شهرداری تهران در مذاکره با چینی ها چه بود؟